Zuckerberg versus Musk: tweestrijd op Twitter (Management Impact)

Elon Musk mag dan vooral te boek staan als bedenker van grootste ideeën en bouwer van spraakmakende producten, hij weet zich ook in sociale en communicatieve zin te onderscheiden. Wat heet: hij is een echte Twittertijger. Met een gestage stroom gaat hij het gesprek aan met zijn alsmaar groeiende schare volgers (inmiddels meer dan 20,6 miljoen). Bijna elke dag weer opnieuw weet hij ze te informeren, te verleiden, te amuseren en uit te dagen. Van tijd tot tijd weet hij een heuse sociale mediastorm te ontketenen. Afgelopen vrijdag was het weer zover: nadat hij zich wat badinerend over het sociale platform had uitgelaten, liet hij kort daarop zijn bedrijfspagina’s van Facebook halen. Dit besluit werd real-time en in het volle licht van de schijnwerpers genomen.

Lees verder over de tweestrijd tussen Zuckerberg en Musk via Management Impact.

Fotocredits:

(c) SpaceX (Elon Musk)

(c) J.D. Lasica (Mark Zuckerberg)

 

Recommended Posts